Tên việc làmĐịa điểm
Việc làm này không còn tồn tại trên Tuổi Trẻ Online

Tiki Care Team Leader

Công ty Cổ Phần TIKI Hồ Chí Minh

As a Customer Service Team leader, your will directly supervise a team of 15-20 front line employees to ensure the highest quality of service possible through providing excellent solutions for customer’s inquiries/incidents, assigning work to the team and setting priorities to ensure efficiency and productivity while serving our customers in a professional and positive manner.
Manage the day to day operation within your assigned team including process escalating, quality checking and staffing needs
Improve the customers’ experiences by understanding and focusing on demand management, measuring how the team are doing and driving the necessary actions for improvement
Ensure customer expectations are achieved/exceeded through excellent customer service
Support the agents on providing accurate, efficient resolutions to complex escalated customer issues.Identify, remove obstacles (if needed), then frames and escalates issues to related departments if they cannot be resolved quickly.
Provide leadership, coaching and mentoring to inspire, guide and empower team members to achieve operational goals
Support individuals to achieve their personal goals including goal setting, development planning, performance evaluations, performance improvement, motivation and recognition
Support effective communication across the departments and creating a positive work environment.
Create an effective team by motivating, solving problems and dealing with conflict
Provide regular, transparent feedback and reporting on team performance to Manager/Head of Department

Minimum of 2-3 years customer service experience, with at least one year in team lead/supervisor experiencein a Call Center environment
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team
Excellent verbal and written communication skills – both Vietnamese and English, as well as Microsoft Office.
Skills in listening, problem solving, conflict handling as well as analysis, planning, management of competing priorities to meet multiple deliverables and deadlines,creativity in seeking new and better solutions, and forward thinking
Ability to learn and adapt in a fast moving environment. Familiarity with Ecommerce is a plus.
Experience in team management with strong leadership skills driven by achieving/exceeding predetermined company targets and KPI’s.

  • Hình thức: Thời vụ/ Nghề tự do

Thành lập năm 2010, Tiki.vn (viết tắt của Tìm kiếm & Tiết kiệm) hiện là trang mua sắm trực tuyến đáng tin cậy nhất trong lĩnh vực thương mai điện tử (TMĐT) tại Việt Nam. Sau gần 7 năm hoạt động với những bước phát triển nhanh chóng, Tiki.vn có trong Top 10 thương hiệu tạo ấn tượng xuất sắc trên mạng xã hội trong năm 2016 và vào các năm 2014, 2015 liên tục đuợc vinh danh là “Website TMĐT đuợc yêu thích nhất” do Sở Công Thương TP.HCM kết hợp với Hiệp hội Thương mại Điện tử Việt Nam tổ chức. Bên cạnh đó, bằng việc phát triển đột phá, Tiki.vn cũng chinh phục được nhiều nhà đầu tư lớn như Cyber Argent, Sumitomo, Seedcom và gần đây nhất là VNG để phát triển các dự án kinh doanh của mình.

Tiki.vn hiện đang cung cấp gần 300,000 sản phẩm của hơn 2,500 thương hiệu uy tín, đáp ứng nhu cầu mua sắm đa dạng của khách hàng từ Sách; Sản phẩm điện tử; Hàng gia dụng; Ngành thời trang và Bách hóa online.

Với gần 1,000 nhân viên, môi trường làm việc tại Tiki được đánh giá là khá lý tưởng trong các công ty về lĩnh vực công nghệ.

Thu gọn
Tuổi Trẻ Online - 6 tháng trước

Hãy cẩn thận - Đừng cung cấp tài khoản ngân hàng, số thẻ tín dụng của bạn khi xin việc. Đừng chuyển tiền để xin việc. Nếu bạn thấy khả nghi, xin vui lòng thông báo việc này với chúng tôi.