Info iconChúng tôi đang tiến hành nâng cấp công nghệ và mang đến cho bạn nhiều tính năng mới. Nếu bạn cần thêm thông tin, vui lòng xem chi tiết về những thay đổi.×
Tên việc làmĐịa điểm
Việc làm này không còn tồn tại trên JobsGo

Quản Lý Trải Nghiệm Khách(Guest Experience Manager)

Pullman Vung Tau Hotel & Convention Center Bà Rịa-Vũng Tàu

Toàn thời gian

  • Công ty: Pullman Vung Tau Hotel & Convention Center
  • Địa điểm làm việc: 15 Thi Sách, Phường 8, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc:

(Mức lương: Thỏa thuận)
  • As the project leader, he/she should support GM to lead and grow all Guest Experience initiatives within the property
  • Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
  • Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools:
  • VOG, Local Measure, Accor Customer Digital Card, ResaVision…)
  • Encourage staff to invite guests to answer to the hotel guest satisfaction survey
  • Fully master guest satisfaction tools to monitor and drive the Reputation Performance Score (RPS) as well as CompIndex
  • Manage responses to all guest feedback, as per AccorHotels’ recommendation
  • Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)

Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Quyền lợi được hưởng:

- Having chances to get attractive company bonus every month/year

- Company trip once a year + Joining party

- Salary and position is reviewed 1 time a year

- Bonus by individual ability and company’s performance.

- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

- Dynamic and sociable working environment.

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu): Đại Học

Yêu cầu công việc:

  • SKILLS
  • Level of Education
  • Bachelor / Licence
  • Areas of study
  • Ẩm thực
  • Professional experiences
  • 3 đến 5 năm
  • Languages essential
  • Tiếng Anh

Yêu cầu giới tính: Nam/Nữ

Ngành nghề: Chăm Sóc Khách Hàng

JobsGo - 11 tháng trước
Lưu lạiĐã lưu lại

Hãy cẩn thận - Đừng cung cấp tài khoản ngân hàng hoặc số thẻ tín dụng của bạn khi ứng tuyển. Đừng chuyển tiền để ứng tuyển hay làm các khảo sát trực tuyến đáng ngờ. Nếu bạn thấy khả nghi, xin vui lòng thông báo việc này với chúng tôi.