Tên việc làmĐịa điểm

[HCM] Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Vietjet Air Tiếng Anh

Công ty cổ phần BellSystem 24-Hoa Sao chi nhánh Hồ Chí Minh Hồ Chí Minh

Toàn thời gian

  • Công ty: Công ty cổ phần BellSystem 24-Hoa Sao chi nhánh Hồ Chí Minh
  • Địa điểm làm việc: 8 Huỳnh Lan Khanh, Tân Bình

Mô tả công việc:

(Mức lương: Thỏa thuận)

ü Consult, answer customers about the service.

ü Book tickets via hotline.

ü Sell additional services: packages, seats, food...

ü Receive and deal with customers’ complaints.

ü Inform changes in flight schedule.

ü Confirm information and execute follow-up customers support policy in case of cancellations or delays.

(***) This position is simply a channel of information to support customers, therefore, no sales target will be applied.

ü Everday of the week (1 day-off each week, in accordance to manager’s shift arrangement).

ü Time: From 07:00 to 22:00/ 7 days a week/ 365 a year and work shifts:

+ Shift 1 : 07:00~15:00

+ Shift 2 : 08:00~16:00

+ Shift 3 : 09:00~17:00

+ Shift 4 : 10:00~18:00

+ Shift 5 : 12:00~20:00

+ Shift 6 : 14:00~22:00

WORKING ADDRESSBellSystem24-HoaSao Office – 8A Huynh Lan Khanh Street, Ward 2, Tan Binh District

Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Quyền lợi được hưởng:

ü Starting salary 5-7 millions+++/month (Vietnamse line), 6-8 millions+++/month (English line).

ü All labor policies will be paid in accordance with the law (Labor Union, Marriage, Tet bonus, Social and health insurance, extracurricular activities,…).

ü FREE training and development programs before and during working process, with the aim to build strong professional foundation for employees when on-boarding or promoted to higher position.

ü Work in a professional environment in the customer service field. Build and develop excellent relationships with different businesses and receive brand certification for future career path.

Fair opportunities to be promoted, open to all position in different stages of work: Manager’s Assistant, Teamleader, Supervisor, Trainer, Recruiter, HR Admin, Individual Service Quality Assurance,…

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu): Trung cấp - Nghề

Yêu cầu công việc:

ü Male/Female aged from 20 to 30. No experience or physical appearance requierd.

ü High school graduates or above, no professional major required.

ü Have a good attitude, passion for interacting with customers; not afraid to learn new things.

Clear voice, no lisp or heavy regional accents.

Yêu cầu giới tính: Nam/Nữ

Ngành nghề: Bán Hàng Qua Điện Thoại (Telesale),Chăm Sóc Khách Hàng,Tổng Đài Viên

JobsGo - 24 ngày trước
Xem thêm hoặc nộp hồ sơ

Hãy cẩn thận - Đừng cung cấp tài khoản ngân hàng, số thẻ tín dụng của bạn khi xin việc. Đừng chuyển tiền để xin việc hay làm các khảo sát trực tuyến đáng ngờ. Nếu bạn thấy khả nghi, xin vui lòng thông báo việc này với chúng tôi.