Tên việc làmĐịa điểm
Việc làm này không còn tồn tại trên JobsGo

Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng (Guest Service Supervisor)

Movenpick Resort Cam Ranh Khánh Hòa

Toàn thời gian

  • Công ty: Movenpick Resort Cam Ranh
  • Địa điểm làm việc: xã Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa

Mô tả công việc:

(Mức lương: Thỏa thuận)

Direct and work with supervisor and associates to successfully execution of all operations.
Strive to continually improve of guest and associate satisfaction and maximize the level of customer service.
Ensure that employees providing professional and courteous service, handling guests inquiries efficiently, reporting guest problems/ complaints, recording/
forwarding feedback for follow up and maintaining positive spirit when interacting with guests and associates.

Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Quyền lợi được hưởng:

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu): Trung cấp - Nghề

Yêu cầu công việc:

- Strong communication skills in English.
- Candidates having experience in the same position will be prefered.

Yêu cầu giới tính: Nam/Nữ

Ngành nghề: Chăm Sóc Khách Hàng

JobsGo - 2 tháng trước

Hãy cẩn thận - Đừng cung cấp tài khoản ngân hàng, số thẻ tín dụng của bạn khi xin việc. Đừng chuyển tiền để xin việc hay làm các khảo sát trực tuyến đáng ngờ. Nếu bạn thấy khả nghi, xin vui lòng thông báo việc này với chúng tôi.