Tên việc làmĐịa điểm
Việc làm này không còn tồn tại trên CareerLink.vn

Customer Service Assistant (Hanoi, Temp. 3.5 months, Outsourced contract)

Công Ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Hà Nội

Tạm thời/thời vụ, Toàn thời gian

  • Công Ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
  • Km15+500, Đường 427, Xã Vân Tảo , Huyện Thường Tín , Hà Nội, Việt Nam
  • Lương: 7,000,000 VNĐ - 8,500,000 VNĐ MONTH
Mô tả chi tiết công việc

* CUSTOMER ORDERS, INQUIRIES AND QUESTIONS:

- Handle and process customer orders, inquiries and questions, according to internal processes and work instructions

* CUSTOMER COMPLAINTS:

- Receive and handle customer complaints, monitor and evaluate the resolution process, in consultation with relevant stakeholders

* TRACKING:

- Track and monitor customer orders, inquiries and complaints in the customer service systems, according to key indicators (e.g. service level, costs)

* TPM & CONTINUOUS IMPROVEMENT:

- Uses TPM methodology and Customer Value Pillar as tool-kits for continuous improvement.

* ADMINISTRATION:

- Administer and document customer orders, inquiries and complaints (e.g. enter data into standard company systems),in accordance with established procedures

* CROSS- & UP SELLING:

- Identify and exploit cross- and up selling opportunities with existing or new customers and/ or forward these to Sales Representatives or Account Managers

* COORDINATION:

- Coordinate and supervises activities in assigned team, in line with commercial guidelines and procedures

* SAFETY, FOOD SAFETY & SUSTAINABILITY:

- Focus on safety

- Support Business Continuity within Customer Service

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

- Experience: at least 1 year relevant experience

- Ability to effectively work cross-functionally

- Ability to think both on strategic and operational level

- Experience of working directly with Customers

- Strong listening skills

- Vietnamese + English both oral and written preferred.

Mô tả
  • Ngành nghề việc làm:
  • Cấp bậc: Nhân viên
  • Nơi làm việc:
  • Trình độ học vấn: Cử nhân
  • Mức kinh nghiệm: 1-2 năm kinh nghiệm
  • Loại công việc: Toàn thời gian tạm thời
  • Giới tính: Nam/Nữ
Thông tin liên hệ
  • Cách liên hệ: Nộp trực tuyến, Gửi kèm File
  • Mô tả:

    - Please send your application by online, email or direct to

  • Tên liên hệ: Mr. Phuc Chung
  • Địa chỉ: Km15+500, Đường 427, Xã Vân Tảo , Huyện Thường Tín , Hà Nội, Việt Nam

** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh

Ngày gởi: 17/10/2019 2019-10-17 Ngày hết hạn: 16/11/2019 2019-11-16T24:00+07:00

Tags

Tiếng Anh Huyện Thường Tín Chăm sóc khách hàng Dịch vụ khách hàng

CareerLink.vn - khoảng 2 tháng trước

Hãy cẩn thận - Đừng cung cấp tài khoản ngân hàng, số thẻ tín dụng của bạn khi xin việc. Đừng chuyển tiền để xin việc hay làm các khảo sát trực tuyến đáng ngờ. Nếu bạn thấy khả nghi, xin vui lòng thông báo việc này với chúng tôi.